Felanmälan
Medlemmarna kan enkelt skapa en felanmälan via Boappa. Felanmälan skickas sedan till en extern mejladress som styrelsen valt. Dvs felanmälan sparas inte i Boappa utan alla felanmälningar (historiken) finns på det mejlkonto som styrelsen valt för felanmälan.
För att aktivera Felanmälan behöver Administratören lägga in en mejladress på sidan.
Nedan ser ni vilken information som skickas till mottagaren, all kommunikation avseende felanmälan sker därefter via mejl utanför Boappa.
Titel: Felanmälan ärende
Notera: det går inte att svara på detta mejl.
Felanmälan från en medlem.
Boende:
Adress:
Namn:
Lägenhetsnummer:
Mejl:
Mobil:
Utrymme:
Fel:
Hälsningar,
Boappateamet
© 2024. Boappa AB, Tegnérgatan 37, 111 61 Stockholm
App i mobilen
- Klicka på Förening och skrolla ner till rubriken För dig som boende.
- Klicka på Felanmälan och sedan kugghjulet i det över högra hörnet.
- Lägg till huvudmottagare och vilka som ska ta emot en kopia på felanmälan (inte obligatoriskt).
- Spara.
Webbläsaren i datorn
- Klicka på Förening och skrolla ner till rubriken För dig som boende.
- Klicka på Felanmälan och sedan Inställningar i det över högra hörnet.
- Lägg till huvudmottagare och vilka som ska ta emot en kopia på felanmälan (inte obligatoriskt).
- Spara.